Učinili jste objednávku a v potvrzujícím e-mailu po následné kontrole jste zjistili, že něco nesedí. Ať již zboží, cena, sleva, doručovací nebo fakturační adresa apod.
Co dělat?
I mistr Tesař se utne, stát se to může, stačí nás bezodkladně kontaktovat. Zavolejte nám, nebo napište e-mail a specifikujte svůj požadavek.
Bezproblémů danou změnu zajistíme a vy se již můžete těšit na své objednané zboží.
Zrušení objednávky
Napište nám e-mail s žádostí o zrušení objednávky, uveďte číslo objednávky. Obratem bude objednávka zrušena, nevyplývají tak pro vás žádné požadavky na převzetí objednávky apod.
Chybná platba
Ano i to se může stát, platba není připsána na náš bankovní účet, nemůže být ted objednávka vyřízena, stále čekáte a nic se neděje.
Opět stačí nás kontaktovat, platby jsou párovány automaticky, pokud např. neuvede variabilní symbol, nebo jej omylem zadáte špatně, není pak možné bez manuálního zásahu platbu nalézt a přiřadit k vaší objednávce.
Vždy je prostě nutná komunikace, vše se dá řešit, musíme ale o daném problému vědět, abychom jej mohli napravit, proto se na nás neváhejte vždy s jakýmkoliv problémem obrátit, jsme tu pro vás Po-Pá 10-18 hod na tel.: +420 222 936 403 nebo +420 774 911 116, pište na e-mail: info@megavyprodeje.cz