Nákup by pro vás měl být příjemný výběr produktů, který požadujete. My se o vše ostatní postaráme. Na zboží platí plná zákonná záruka 24 měsíců. Samozřejmě i toto má svá pravidla - zajímají-li vás konkrétní detaily, prohlédněte obchodní podmínky e-shopu
Další jistotou, kterou jako zákazník máte, je možnost zboží vrátit do 14dnů bez udání důvodu, obratem vám pak jsou vráceny peníze včetně přepravného.
- je to hlavně z důvodu, kdy zákazník při nákupu po internetu nemá možnost si zboží tzv. osahat, po obdržení pak např. má jinou představu apod. Proto je tato možnost naprosto normální, v případě, že se vám zboží nelíbí, nevyhovuje, neváhejte jej vrátit, máte na to plné právo a my se zlobit nebudeme.
Tak tedy, zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
Co musíte udělat?
Z logiky věci je nutné, abychom zboží obdrželi zpět a mohli vám vyhovět. V praxi to znamená nám zboží zaslat na naší adresu, nebo jej osobně přinést do prodejny, nebo s námi e-mailem, případně telefonicky domluvit následný postup.
1) Zaslání poštou
- zboží zabalte, zašlete na adresu Megavyprodeje.cz, Jugoslávských partyzánů 1425/9, Praha 6 160 00, do zásilky vložte stručnou zprávu o vašem požadavku, uveďte číslo objednávky. Zásilku zasílejte doporučeně (abyste měli přidělené číslo zásilky - při ztrátě přepravní společností je to jediná možná ochrana)
Co následuje:
Jakmile zásilku od vás obdržíme, ihned vyřizujeme váš požadavek, případně vás kontaktujeme k dořešení daného. Poté následuje standardní proces.
- pokud požadujete výměnu, zasíláme vám zboží vyměněné. V tomto případě se nejedná o klasickou reklamaci. Nic vám neúčtujeme a zasíláme vyměněné zboží na naše náklady, není to naše povinnost, ale co bychom neudělali pro spokojeného zákazníka. Věříme, že nás poté doporučíte, nebo využijete našich služeb znovu.
- pokud se jedná o klasickou reklamaci, tzn. produkt vykazoval nedostatky, postup je stejný jako při klasické výměně, navíc vám proplatíme poštovné, které jste vynaložili na záslání zpět k nám.
- v případě odstoupení od smlouvy, zde pozor, musí být dodržena lhůta 14dnů od převzetí zboží, vám v zákonem stanovené lhůtě zasíláme finanční prostředky zpět na váš účet včetně původně zaplacených nákladů na přepravu. Neproplácí se poštovné za zaslání zpět k nám. Odstupujete-li od smlouvy, uveďte taktéž do zprávy vaše číslo účtu.
Vše je plně automatizováno a vy jste o každém kroku informování automatickými e-maily (přijetí reklamace, vyřízení, znovuzaslání nebo vrácení peněz.
2) Osobně na prodejně
Zmíněné zboží dodáte k nám na prodejnu na adresu Megavyprodeje.cz, Jugoslávských partyzánů 1425/9,, Praha 6 160 00, otevřeno Po-Pá 10-18hod.
- požadujete-li výměnu a zboží je k dispozici na prodejně, ihned vše vyřídíme a odcházíte s novým bezvadným produktem. Pokud produkt není na prodejně, bude s vámi domluven termín, kdy si pro své vyměněné zboží můžete přijít.
- jedná-li se o reklamaci (vada, poškození apod.) lze vyřídit okamžitě, pokud je reklamovaná vada zřejmá bez nutnosti odborného posouzení, je-li produkt k výměně na prodejně, ihned odcházíte s novým bezvadným produktem, případně je domluven termín dodání. Bude-li nutné odborné posouzení vady, bude s vámi domluven termín vyřízení. O výsledku reklamačního řízení jste poté informování e-mailem nebo telefonicky.
- v případě odstoupení od smlouvy je od vás zboží přebráno, na základě sdělení bankovního účtu jsou pak prostředky zaslány k vám v zákonem stanovené lhůtě. Částka není vyplácena v hotovosti.
V každém případě je s vámi sepsán reklamační protokol z nichž každá strana obdrží po jednom vyhotovení. Dané se řídí platnými zákony ČR.
Nenašli jste odpověď na svou případnou otázku? Nevadí, zavolejte nám nebo napište, rádi vám s problémem pomůžeme.
Reklamační formulář (vyplňte, uveďte všechny náležitosti a zašlete spolu s vráceným zboží na naší adresu)